Ekstravert is al jaren een gevestigd merk in België. Deze organisatie is gericht op produceren en verkopen van terrasoverkappingen, zoals een lamellendak. Ekstravert heeft kort geleden een nieuw type terrasoverkapping uitgebracht en is daarmee een innovatieve koploper in de markt.
Innovatie in 2019 is onmisbaar
Ekstravert is al jaren marktleider in de branche van lamellen terrasoverkappingen. Zij hebben alle nodige expertise in huis om een terrasoverkapping op maat te plaatsen. De Belgische B2C-organisatie merkt dat de concurrentie in de afgelopen jaren sterk is toegenomen. Juist daarom hebben zij in de afgelopen jaren sterk geïnvesteerd in innovatie.
Het bedrijf is gestart met het bieden van verschillende vormen van zonwering, waaronder zonneschermen en terrasoverkappingen. Om de vraag van de consument zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden, heeft Ekstravert in samenwerking met Brustor een configurator ontworpen. Hiermee biedt Ekstravert de consument de mogelijkheid om zelf een terrasoverkapping te ontwerpen.
Concurrentie een stap voor zijn
De marktleider in de branche blijft ontwikkelen, om zo ook daadwerkelijk koploper te blijven. Met innoverende ideeën en nieuwe ontwerpen blijft Ekstravert altijd een stap voor op haar concurrentie. Ondanks de vernieuwingen in het aanbod blijft Ekstravert dicht bij haar kernwaarden. Zo zijn consumenten altijd welkom in de showroom. Veel organisaties kiezen ervoor om alleen online te opereren, maar verliezen hierdoor een deel persoonlijk contact met de klant.
Ekstravert heeft persoonlijk contact met de consument hoog in de lijst met prioriteiten staan. Innovatie betekent dus niet altijd alleen ‘online’. Deze veelgemaakte fout is voor veel organisaties de fout geweest.
Marktleider worden in een branche
Een marktleider worden in een specifieke branche is alleen mogelijk door het maken van de juiste keuzes. Omdat emoties een rol spelen in het maken van keuzes, is het inschakelen van een coach een geschikte optie. Door middel van business coaching haalt u het optimale uit uw bedrijf.